Meie
Müügitingimused.

Veebipoe www.karmawear.ee (edaspidi Veebipood) omanik on Dominity OÜ (registrikood 14949334), asukohaga Päikese pst.19 Tallinn 10912 Eesti.

Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel. Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde ning sisaldavad Eesti Vabariigi käibemaksu.

Kõik veebipoes müüdavate kaupade hinnad on eurodes. Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist.

Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel. Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

Tellimuse vormistamine

Pangalingi maksete puhul teeme koostööd Montonioga.
Tellimuste eest saab tasuda Eesti pangalinkidega, krediitkaardiga (Visa, MasterCard) ning järelmaksuga (TFBank, Placet Group, Bigbank, SVEA Finance ja Holm Bank).

Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi, Montonio turvalises keskkonnas. Veebipoel puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele.

Tooted tarnitakse kliendile Omniva, Itella Smart Posti ning DPD poolt pakutava teenusena.

Peale tellimuse esitamist ja kauba eest tasumist saadetakse kliendile e-posti teel tellimuse kinnitus ning vajadusel täpsustavad küsimused või info.

Kliendi tellitud toote puudumisel tühistab Veebipood tellimuse. Tellimust võib tühistada nii osaliselt kui täielikult. Tühistatud tellimusest informeeritakse koheselt klienti e-posti teel.

Osalise tühistamise korral võib Veebipood küsida kliendi soove ülejäänud tellimusega ümberkäimiseks – kas see lähetada või samuti tühistada.

Kohaletoimetamine

E-pood tarnib tooteid kassas loetletud riikidesse.

Kauba kättesaamiseks on ostjal järgnevad valikud:

Omniva, Itella Smart Posti, ja DPD poolt pakutava teenusena. 

Kauba kohapealt ostmise võimalus Parda 8, Tallinn (mille puhul kehtivad tavapoe ostutingimused).

Kauba saatmiskulud Eesti siseselt kannab veebipood, aga Eesti väliselt ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.

Veebipood täidab tellimused, st annab postiasutusele lähetamiseks üle tellimuse, hiljemalt 14 tööpäeva jooksul pärast tellimuse kinnitamist.

Toote kohalejõudmine kliendini sõltub toodete saadavusest ja postiteenistustest. Orienteeruv kohalejõudmise aeg Eestis ja väljaspoolt Eestit on 5-35 tööpäeva. Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 60 kalendripäeva jooksul.


Taganemisõigus

Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.

Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik või ost sooritatakse ja tellitakse väljaspool Euroopa Liidu majandusala.

14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.


Tagastamisele kuuluv toode ei tohi omada kasutamise märke. Ehk, et 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi kaup olla kahjustatud, määrdunud, kantud, pestud, hinnasilt eemaldatud, jne.


Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke lisaks tootekirjelduses välja toodud puudustele, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele. Kui kaup muutub ostja tegevuse tõttu edasimüügikõlbmatuks, on veebipoel õigus tasu mitte tagastada.

Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus veebipoe e-posti aadressile nele@karmawear.ee, hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.

Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 7 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.

Kauba tagastamise kulud Eesti piires kannab veebipood, kaasaarvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv toode ei vasta tellitule (vale toode). Kauba tagastamise kulud väljaspoolt Eesti piire kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv toode ei vasta tellitule (vale toode).

Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.

Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

Pretensiooni esitamise õigus

Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul Veebipoe poole, saates e-kirja aadressile nele@karmawear.ee.


Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.

Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba, välja arvatud juhul, kui tegu on upcycled ehk taaskasutatud kangastest tehtud kaubaga.
Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud. Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 tööpäeva jooksul.

Otseturustus ja isikuandmete töötlemine

Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.

Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.

Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.

Vaidluste lahendamine

Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile nele@karmawear.ee.

Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

nele@karmawear.ee

© 2024 Karma Wear. All rights reserved.